woensdag 22 augustus 2012

De laatste dagen.

Hoi!

Al lang geen update geweest, want ik heb niet zo heel veel nieuws te vertellen. Het animatieprogramma gaat z'n gangetje en alles gaat prima. De camping begint wel leeg te stromen (ik heb nu standaard zo'n 8 tot 10 kids in de miniclub) en het is moeilijk om overal genoeg kandidaten voor te verzamelen.
Zo ook voor de aquagym, waar ik vanochtend (voor het eerst!) helemaal alleen stond. Uit pure wanhoop ben ik maar met een handvol programma's over de camping gaan lopen en heb 'm aan elk oud echtpaar uitgedeeld met de mededeling dat aquagym heel erg leuk is. Helaas kreeg ik voornamelijk reacties als: 'oooh nee ik hou niet van water', of 'aquagym? nee joh dat is niets voor mij!'. Vrijdag heb ik weer een aquagym dus we zullen zien of mijn promotie nog iets gewerkt heeft..

Verder ben ik al heel erg naar mijn terugkomst aan het leven. Ik heb er nu wel een beetje genoeg van en wil graag naar huis. Na bijna 2 maand is het nu ook wel weer goed geweest! De reis is geboekt (12 uur lang in een bus, rechtstreeks van Frankrijk naar Utrecht haha) en de eerste activiteiten in Nederland staan alweer op het programma (chinees eten en chillen met Geart-jan, verjaardag van Joost, bezoekjes aan Orca, iedereen weer zien..) Ik heb er ontzettend zin in! Ik zal wel moeten wennen aan het gebrek aan lieve kindjes die mijn naam roepen als ik langs loop en alle leuke kindervragen en opmerkingen.
Het afwassen ga ik zeker niet missen en ik zweer hierbij dat ik nooit, maar dan ook nooit, een bijbaantje als afwasser neem. Wat een vreselijk werk zeg, bah. Vanavond heb ik me de avond doorgesleept door te denken: 'nog maar 3 avonden afwassen en je bent er voor eeuwig vanaf!' haha.

Ik heb besloten de laatste dagen dat ik hier ben maar zoveel mogelijk te genieten van het lekkere weer en de mogelijkheid om de hele dag door te zwemmen. Zo gaat mijn bikini elke ochtend mee in m'n tas en ga ik standaard na m'n miniclub een uurtje aan het meer liggen (ik moet immers toch wachten op de auto). Heerlijk relaxt en zo kom ik de dag een beetje chill door.
Voor morgen staat er miniclub, zandkasteelbouw-wedstrijd en minidisco (en afwassen, grr) op het programma, en vrijdag aquagym, minidisco en het dierengeluidenspel. Ik ga dan vrijdag ook even bekijken hoe ik het doe met het programma voor volgende week (aangezien bijv. een voetbaltoernooi lastig is als er maar 6 kinderen in de juiste leeftijdscategorie over zijn). Waarschijnlijk gooi ik er nog een laatste manicure-middag in (die was vandaag weer een groot succes), en flessenvoetbal, ruilspel, kinderspelletjes.. haha het begint al routine voor me te worden haha.

Over 9 dagen ben ik thuis!

Bisous!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen