vrijdag 27 juli 2012

Zo snel als het licht.

Hoi!

Daar ben ik weer! Deze week ging zo snel voorbij.. ik heb nauwelijks tijd gehad om up te daten!
Het leek serieus wel gisteren dat ik naar Lons-le-saunier ging en dat Anne en Richard opeens voor m'n neus stonden. Maar dat is alweer bijna een week geleden, HUH!? Het was dat Joost me smste met 'ga je binnenkort je blog weer updaten? :D' anders was ik het zo vergeten dat het alweer 4 dagen geleden is haha.

Woensdagavond kwam Richard weer terug van zijn tochtje langs de andere campings en gisterochtend zijn Richard en Anne weer vertrokken. Het halve weekje met Anne was erg gezellig en handig, ik kan er nu weer volledig in m'n eentje tegenaan! Opvallend is wel dat ik helemaal niet zo héél veel veranderd heb aan mijn animatie, maar nu iedereen super tevreden is. Ik ben meer gaan praten tijdens de minidisco, de aquagym en de miniclub (kortom; iets uitbundiger geworden), maar verder ben ik even enthousiast gebleven en is ook mijn band met de kids niet verbeterd (want die was al top haha). Voor mijn gevoel dus geen extreme verandering, maar goed.. het zijn waarschijnlijk de kleine dingen die het net iets meer afmaken! Voor mij ook een bevestiging dat ik het helemaal niet ZO slecht deed in het begin ;)
Vanaf volgende week waarschijnlijk ook minder afwassen omdat er een nieuwe kracht is ingehuurd (hoera!). Het restaurant loopt wel heel goed dus nog wel een kans dat ik af en toe moet bijvallen, maar dat is geen probleem. De koks zijn zo gek als een deur dus dat is best gezellig haha. En ik kreeg gister en eergister maar liefst 5 euro fooiengeld per avond. Katjing!

Het programma voor volgende week is al opgehangen en uitgedeeld en ik heb er zin in! We gaan heel veel leuke spellen doen (levend stratego, het ruil-spel en het douane-spel) en dat is altijd heel leuk omdat de kinderen vet enthousiast zijn. Iedereen was vandaag al helemaal hyper over levend stratego haha. Verder heb ik weer veel lieve meisjes op de camping die me overal mee willen helpen en het liefst beste vriendinnen met me worden haha. Laatst bleef een meisje hangen bij de miniclub en ze vroeg of 'ze alsjeblieft mee mocht helpen opruimen'. Haha, daar ga ik geen nee tegen zeggen!

Verder haal ik inmiddels mijn hart op in de Franse supermarkten, want voor een mint-meisje zoals ik is hier genoeg te vinden. Ik heb een fles mint-siroop en een enorme bak mint-ijs ingeslagen, mmm. Ook coca cola vanille is hier nog te verkrijgen, yeah! Ik weet mijn weg ook steeds beter te vinden in de enorme Super U's, en ben altijd als eerste klaar. Ik wist vandaag zelfs likdoorn-pleisters te vinden (die ik helaas nodig heb, auw auw) ondanks dat ik de Franse naam niet wist. Ik word langzamerhand wel een beetje gek van het überslome geshop van de Slowaken en vervolgens het enorme gestress als ze na een uur (!) nog niet klaar zijn en we weer terug moeten naar de camping haha. In NL is het allemaal snel-snel-snel, maar volgens mij houden ze er in Slowakije wel van om het gewoon rustig aan te doen haha (niet iets voor mij :P)



Donderdagmiddag was het nagellak-middag! Mijn gratis lakjes van de Etos kwamen goed van pas en het was een heel gezellig halfuurtje :)


Superleuke foto van de lampionnentocht (in pyjama, zoals beloofd).


Woensdagmiddag een 'afscheidscoupe' met Anne (natuurlijk stelde mijn iPhone scherp op de mooie kiosk achter ons)


Maar liefst 16 mensen in de aquagym! Erg leuk om te doen en ik voelde me haast een pro. Vanochtend werd ik helaas weer hardhandig uit mijn aquagym-juf-droom gerukt want toen kwamen maar 2 mensen opdagen :')


Jep.. ook de minder glamoureuze kanten van het leven als animatrice komen op deze blog aan bod. Zie hier Alex en ik tijdens het faire la plonge. Gelukkig vermaakten we ons met het maken van liedjes: 'viva la vaiselle, viva la cuisine, viva les pizzas.. all day, all night, all day, all night.. FAIRE LA PLONGE!"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen