dinsdag 31 juli 2012

Bijna bezoek!

Salut!

Het weer is hier gelukkig nog steeds heerlijk, en de dagen gaan snel! Morgen komen mijn geliefde ouders, Suzanne en Rinske alweer op bezoek! Dit keer blijven ze voor 2 nachtjes. Ik heb mijn programma zo aangepast dat ik de rest van de week iets drukkere dagen had en morgen en overmorgen iets rustigere, zodat we iets leuks kunnen gaan doen samen. Ook hoef ik die dagen niet af te wassen gelukkig, dus dat scheelt!

Gisteren had ik het 'ruilspel' en 'levend stratego' gedaan, wat allebei erg leuk was. Met het ruilspel begonnen de kids met een paperclip, en na een uur had iedereen eten verzameld :) Dat hebben we daarna gezellig gedeeld door een kleine picknick te houden. Het levend stratego was net als vorige week een groot succes. Na een uur spelen waren ze het nog niet zat!
Toen ik daarna nog even op de foto ging met Demi, een lief meisje van de camping die vandaag is vertrokken, werd ik uitgenodigd door haar ouders om even iets met hun te drinken. Eindelijk, mijn eerste uitnodiging! haha. Erg gezellig, en ze waren heel lovend over de animatie. Ze hadden een super vakantie gehad dus dat was mooi :) Ook heb ik ze nog een minidisco CD verkocht, waarna ik 5 euro extra kreeg 'omdat je het zo leuk hebt gedaan'. Aww lief!

De miniclub was vanochtend weer heel druk, er moest een extra tafel bij namelijk. Gelukkig bleven ouders om te helpen, anders had ik het niet gered. Er zijn nu behoorlijk wat drukke ADHD kinderen op de camping (die allemaal nog 2 weken blijven.. joepieee) dus daar heb je je handen vol aan.
Ik voel me inmiddels een stuk meer 'thuis' op de camping, dus dat is fijn. Het scheelt ook dat ik nu al bijna op de helft ben, dat betekent dat het aftellen alweer bijna kan beginnen.. ik mis Utrecht en Nederland wel, maar ik vind het hier nu ook erg leuk dus ik hoef nog niet naar huis haha. Hoe die 8 weken eerst nog zooooo lang leken, lijken ze nu voorbij te vliegen. Voordat ik het weet is het alweer voorbij..

xxxx


Zaterdag heb ik maar liefst 15 minuten aan één stuk door hardgelopen (een recordje!). In zo'n omgeving is dat ook geen straf.


De drukke miniclub vanochtend, jeeej.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen